Radiokomunikační systém TETRA pro Marmaray

Projekt tunelu MarmarayV Turecku byla uvedena do provozu první železniční trať propojující dva kontinenty. Podmořský železniční tunel pod Bosporskou úžinou, který spojuje asijskou a evropskou část Istanbulu, je součástí většího projektu s názvem Marmaray, který zahrnuje také modernizaci současné příměstské železniční trati a její prodloužení. Tunel je dlouhý zhruba 16 kilometrů a je zároveň nejhlouběji položeným tunelem svého druhu na světě – leží v hloubce kolem 60 metrů.Projekt Marmaray má snížit automobilový provoz v Istanbulu o 20 procent. Odhaduje se, že denně by mohly vlaky přepravit asi 1,5 milionu lidí. Název projektu Marmaray vznikl složením Marmarského moře a slova „ray“, což je turecké označení pro železnici.

Radiokomunikační systém TETRA pro Marmaray

Hytera Mobilfunk byla ve spolupráci se SISTEMA SA pověřena dodávkou bezpečného radiového spojení založeného na technologii TETRA  pro společnost THALES SPAIN, která realizovala dodávku zabezpečovacího a řídícího systému. Dodávka zahrnovala výstavbu infrastruktury radiokomunikačního systému a dodávku palubních jednotek, které byly integrovány ve spolupráci s firmou SISTEMA SA.

Infrastruktura TETRA od společnosti Hytera Mobilfunk zahrnuje 14 základnových stanic, 2 centralizované IP nódy pro řízení sítě a připojení aplikací. Součástí dodávky je také 110 palubních jednotek a 60 přenosných terminálů PT580H, služby integrace s dalšími drážními podsystémy a uvedení systému do provozu.

Přímý odkaz na tento článek: https://www.hyt.cz/tetra-pro-marmaray/